Δευτέρα 16 Ιουνίου 2008

Μενω εκτος

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πάλι είμαι εκτός τόπου και χρόνου! Μόλις γύρισα από μια βολτίτσα. Βγήκα για να ξεσκάσω και τελικώς έσκασα πιο πολύ, κυριολεκτικά και μεταφορικά. Ζέστη τρελή και καυσαέριο στις πλατείες του Κορυδαλλού και το κεφάλι μου κομμάτια. Από το πρωί λέω ότι θα δουλέψω και δεν μπορώ να γράψω τίποτα.
Ανοίγω το κομπιούτερ για να αρχίσω να γράφω και καταλήγω να χαζεύω στα μπλογκς. Έβαλες και αυτό το κομμάτι ωραίο, αλλά πλήρως καταθλιπτικό...
Τα βράδια μου τα εργένικα... άστα να πάνε! Και όσο σκέφτομαι ότι όλα τα βράδια του καλοκαιριού θα είναι εργένικα και με πολλή δουλειά, με πιάνει κατάθλιψη. Την Παρασκευή τελείωσε η σχολή. Φοιτητικά χρόνια τέλος. Όχι ότι τα έζησα και ποτέ αφού πάντα δούλευα, αλλά λέμε τώρα.
Τσιγάρα, αλκοόλ, παυσίπονα και μπόλικη κατάθλιψη...( μπορώ και εγώ να γίνω Καρυωτάκης)