Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2009

Άγκιστρο-Reloaded

Το Άγκιστρο πλέον είναι από τους αγαπημένους μου προορισμούς στη Β.Ελλάδα. Μπορεί να μην θυμίζει ένα όμορφα διατηρητέο χωριό, αλλά οι μυρωδιές, οι γευστικές περιπέτειες και η ζεστασιά των κατοίκων, του προσδίδουν ένα ανεπανάληπτο χαρακτήρα! Ένας χρόνος πέρασε από τότε που εκέινες οι μυρωδιές με οδήγησαν στην ταβέρνα της Κυραμαρίας, στην οποία είχα την τύχη να ξαναβρεθώ σήμέρα! Τα σπιτικά εδέσματα και η αυθεντική ευγένεια της, σου προκαλούν θετικά flashbacks από τότε που ήσουν παιδί στο χωριό! Τίποτα δεν είναι τυχαίο...πιάστε συζήτηση μαζί της και θα καταλάβετε. Γευστικά έχω να σας προτείνω σουτζουκάκια και κότσι χώρις αυτό βέβαια να μειώνει τα υπόλοιπα που ακόμα δεν έχω δοκιμάσει...



Directions:

5 σχόλια:

Χριστίνα (lbt) είπε...

Καλημέρα!
μας ανοιξες την ορεξη πρωι πρωί..
Δε εχω πάει στο Άγκιστρο, κι έχω ακουσει κι απο αλλους ότι γίνεται χαμός και πρεπει να κλεισεις νωρις για τα λουτρα τουλαχιστον. Ισχύει αυτό;

Ανώνυμος είπε...

και ΠΟΥ ειναι το Αγκιστρο για μας τους αγεωγραφητους ???

αμαν και ποτε είπε...

Ισχυει αυτο που λες.Ειδικα τα Σαββατα με χιονι μπορει να περιμενεις μεχρι τις 4 τη νυχτα για να ερθει η σειρα σου.Μες τη μαυρη νυχτα πηγαινουν στις χαβουζες.Ειναι ενα θεαμα που αξιζει να δεις.

Πρεπει να πας....Τωρα με το δρομο που εχει φτιαχτει σε αρκετα σημεια η προσβαση ειναι σχετικα ευκολα.Απο ανατολικη Θεσσαλονικη ειναι ακριβως 90 λεπτα.Απο το σπιτι σου μεχρι τα σουτζουκακια της Κυραμαριας.

αμαν και ποτε είπε...

Το Αγκιστρο ειναι στα ελληνοβουλγαρικα συνορα,στο νομο Σερρων,απο τον Προμαχωνα στριβεις δεξια καμια 10ασρια χιλιομετρα.Προσοχη στους αγροτες που μπορει να εχουν μπλοκο στο Σιδηροκαστρο και μπορει νας σας αποκλεισουν και να μην μπορειτε να γυρισετε πισω...

Πετρος είπε...

Φίλε Αμαν και Πότε έχω πάει στης Κυραμαρίας και είναι όπως τα λες. Φανταστικές γεύσεις και ευγενέστατοι άνθρωποι!