Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2009

Χειμωνιατικος καυσωνας....

Ζουμε εναν χειμωνιατικο καυσωνα....
οριστε οι χαρτες του Ιουλιου και οι τωρινοι.Ελαχιστη διαφορα στις αποχρωσεις και τις διαταξεις των βαρομετρικων συστηματων...Αν η μερα διαρκουσε περισσοτερο θα χαμε κανονικο καυσωνα...Η νυχτα μας σωζει.



ΤΩΡΑ


ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ



Αφιερωμενο στο χιονι και το χειμωνα.

Ελα να πανε τα φαρμακια κατω....LOLLOLLOLLOLLOL.Που ειναι και γιορτη σημερα....
Παμε ολοι μαζι...ClapClapClapClapClapClap οι χιονοτρελαμενοι....

Εχεις φυγει κι η ζωη μου εχει χασει καθε αξια,δεν μπορω να την αντεξω τη δικη σου απουσια

Εχεις φυγει κι ο χρονος εχει παψει να μετραει,μακρυα σου η καρδια μου σταματαει να χτυπαει


Εισαι αρρωστια μες το αιμα,μια αγαπη,ενα ψεμμα
εισαι αρρωστια,εισαι παθος το μεγαλο μου το λαθος.Εισαααιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!


Εχεις φυγει κι εχεις φερει συννεφια και τρικυμια δεν την θελω τη ζωη μου να τη ζω χωρις ουσια,με τη σκεψη πως σε χανω,καιγομαι στην τρελα φτανω,Κλεινομαι στον εαυτο μου και δεν ξερω τι να κανω....





Αντε να δουμε τι θα γινει μετα τις 6 Ιανουαριου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: