Παρασκευή 6 Αυγούστου 2010

Τα ησυχα βραδυα



Αυτες τις μερες εχω εναν πονο στο αριστερο μερος της κοιλιας μου.Εχει κανενα 3-4 ημερο.Κακο πραγμα να εισαι γιατρος.Καποιος αλλος δεν θα το δινε καν σημασια.Εγω χιλια δυο σκεφτηκα.Αλλα τελικα μαλλον δεν ειναι τιποτα.Μαλλον λογω διατροφης ειναι.Αυριο ειμαι εκτος νοσοκομειου.Αλλα την Κυριακη παλι εφημερευω...Αναθεματισμενες.Τελειωμο δεν εχουν.Αληθεια τωρα που το θυμηθηκα.Προχτες ακουσα οτι εχει Jackpot στο Jokker και πηγα επαιξα 2 ευρω με μια ελπιδα.Να κερδισω τα λεφτα και μετα να πουλαω τις εφημεριες μου σε αλλους ειδικευομενους.Να μου τις κανουν αυτοι και να τους δινω εγω τα λεφτα.χαχαχαχα
.Δεν ειδα τα αποτελεσματα...Μηπως Κυριακη δεν χρειαζεται να παω καν?χαχαχα

Αυριο δεν καθομαι σπιτι με τιποτα.Μια μερα εχω ελευθερη.Θα παω θαλασσα κι ας φαω ολη την κινηση της επιστροφης.Μπουχτισα απο το νοσοκομειο.Φτανει.Οχι αλλο καρβουνο.Οχι αλλη γρια με δυσπνοια!!Ελεος!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: