Πέμπτη 6 Αυγούστου 2009

Και νοσοκομα και Σερραια,και γαλανοματα

Κυριε Ιησου Χριστε υιε του Θεου Ελεησον με.Κυριε Ιησου Χριστε υιε του Θεου Ελεησον με.
...Ποσες φορες πρεπει να το πω?Εχω την εντυπωση οτι μ εχει ματιασε ματι νοσοκομας.Ματι νοσοκομας ισον θανατος.Και αμα ειναι και Σερραια την εχεις βαψει εις διπλουν.

Την εχω πατησει δυο φορες ετσι.Τη μια φορα δεν θυμαμαι τι ακριβως εγινε αλλα μου το επεσημανε ενας αλλος."Λες να σε ματιασε αυτη η νοσοκομα μου χε πει;."Εγω μεχρι τοτε δεν πιστευα οτι υπαρχει ματιασμα.Ελεγα ολα αυτα ειναι χαζομαρες,και η ενασχοληση μ αυτα δειχνει ανθρωπο κατωτερου επιπεδου.Δεν εδωσα σημασια ουτε πιστεψα τοτε οτι μ ειχε ματιαξει η λεγαμενη.Μετα απο κακοποιους μηνες ηταν να παω για σκι μια Κυριακη πρωι.Και πριν παω περασα απ το νοσοκομειο για μια δουλεια.Ηταν εκει η νοσοκομα.Κι αρχισε να κλαιγεται."τι καλα εσυ που θα πας,και τι ανετος που εισαι!Και τι καλα που θα περασεις.Κι εμεις εδω μεσα στα σκατα, κι αλλα τετοια.".
Πηγα για σκι και εσπασα το χερι μου με εναν εντελως ηλιθιο και βλακωδη τροπο.Δεν ετρεχα ουτε τσουλουσα πανω στο χιονι.Ακινητος ημουν και γλιστρησα επεσα και στηριχτηκε ολο μου το σωμα στον αντιχειρα.
Οταν θυμηθηκα τη συνομιλια που ειχα κανει το πρωι μ αυτην,πιστεψα πλεον οτι σιγουρα μ ειχε ματιασει.Κι οτι υπαρχει το ματι.

Σημερα πιστευω οτι μ εχει ματιασει μια αλλη.Οποιος ξερει να ξεματιαζει γρηγορα να κανει κατι...
Μακρυα απο ματι νοσοκομας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: