Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2009

Ενας μηνας φαγουρα

Πηγα σημερα το πρωι να δω τη γιαγια μου.Την μανα του πατερα μου.Ειναι 88χρονων.Εχει καμια 10αρια μερες που μου χε πει η μανα μου οτι της ειπε οτι εχει φαγουρα εντονη κι οτι ηθελε να παω να τη δω.Εγω δεν πηγα καθολου.Ειδε κι αποειδε κι αυτη και τελικα την πηγαν οι κορες της (οι θειες μου) σε εναν παθολογο.Της πηραν εξετασεις αιματος και διαπιστωσαν αυξημενες τρανσαμινασες (περιπου στο 200) και αυξημενη την αμεση χολερυθρινη.Ολα αυτα τους ειπε ο παθολογος οτι ειναι υποπτα για καρκινο.Και δικιο ειχε.Θα μπορουσε να ειναι ενας καρκινος στα χοληφορα που προκαλει αποφραξη των χοληφορων.
Τελικα μου ζητησαν να κλεισω ενα ραντεβου στο νοσοκομειο για να κανει ενα υπερηχογραφημα.Αυτο δεν μπορουσα να το κανω γιατι θα μου λεγαν,μα μου,κοιτα εχουμε πολλα ραντεβου και γιατι δεν ηθελα να υποχρεωθω σε κανεναν εκει.Τελικα ειπα στο πατερα μου να την παει σε ενα ιδιωτικο να το κανει να τελειωνει.Ετσι και εγινε.Την πηγαν χτες και εκανε (72 ευρω κανει).Το υπερηχογραφημα εδειξε διαταση των χοληφορων,χωρις πετρες η λασπη στη χοληδοχο κυστη.Το παγκρεας ομως δεν μπορεσε να το δει.

Σημερα το πρωι πηγα να τη δω.Μολις ειχε κανει μπανιο και χτενιζοταν.Ειχε βγαλει με τη χτενα μια τουφα τριχες....Ειπα να της πω.Τι κανεις εκει?Ξεμαλλιαστηκες!Χτενιζε τα πιο προσεκτικα.Αλλα μετα παλι σκεφτηκα.Σιγα.Ο γκομενος θα τη δει και θα της πει οτι αραιωσαν τα μαλλια της?Αποκλειεται.Χαρηκε πολυ που με ειδε.Μου πε οτι ενα βραδυ τις προηγουμενες μερες εβαλε τα κλαματα γιατι δεν πηγαινα να τη δω.Κι οτι ειδε στον υπνο της οτι καποιος γιατρος που μου εμοιαζε της ειπε οτι δεν εχει τιποτα.
Τη λυπηθηκα.Κι ενιωσα και λιγο ως πολυ μουλαρι που δεν πηγαινα τοσες μερες να τη δω.Επρεπε να παω.Εγω σκεφτηκα οτι σιγα μην ασχοληθω τωρα με τη φαγουρα της γιαγιας.Ας παρει εκει κανενα ζιρτεκ και ας μας αφησει ησυχους.
Τελικα πρεπει να χει μαλλον καρκινο.Ισως στο παγκρεας.Επομενως σε κανενα τριμηνο-εξαμηνο θα μας αποχαιρετησει.Οκ.Λυπηθηκα αλλα και τι να κανεις στα 88?

Δεν υπάρχουν σχόλια: