Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2009

Το ομορφοτερο νησι του κοσμου





4 σχόλια:

Χριστίνα (lbt) είπε...

αφού δε λέει να χαλάσει ο καιρός, ονειρεύεσαι παραλίες; χαχα!

αμαν και ποτε είπε...

Δεν διαβαζεις τις προγνωσεις μου....αχ αχ αχ αχ αχ....Ειπα οτι θα βρεξει στις 2-3 Δεκεμβριου...Και το χα προβλεψει απο τις 23 Νοεμβριου.Στις 27 Νοεμβριου εβγαλα νεο δελτιο για πτωση θερμοκρασιας και χιονια στα χαμηλα απο τις 12 Δεκεμβριου και μετα.....

Αχ αχ αχ .Θα σε μαλωσω....

Δεν θα λεγα ομως κι ενα 10ημερο ταξιδι σ αυτο το υπεροχο νησακι....μες τη μεση του πουθενα απαλλαγμενος απ ολες τις σκεψεις και το στρες που εχω φορτωθει....

ααααααααααααααχχχχχχχχ

αμαν και ποτε είπε...

Σορρυ.Στις 21 Νοεμβριου....Για την ταξη των προβλεψεων... χαχαχαχα

Χριστίνα (lbt) είπε...

ειμαι κακή μαθήτρια τελευταια,τ'ομολογω! τι να κανομεν; προβληματα, και τρεχάματα που δε μ'αφήνουν να χαλαρώσω, και ευτυχώς που είμαι γενικώς φύση-αισιόδοξη και δε με παιρνουν απο κάτω...τελοσπάντων!
άντε να δούμε τι θα γίνει στις 12 Δεκ που λες..θα δουμε ασπρη μέρα;
αμήν Παναγία μου! και πότε,χαχα!