Σάββατο 7 Μαρτίου 2009

Bansko πριν μια βδομαδα




3 σχόλια:

Χριστίνα (lbt) είπε...

Το σνομπαρα το bansko, γιατί σκεφτόμουν ότι είναι μόδα και ότι εχουμε κι εμεις ενα σωρο χιονοδρομικα στη βορεια Ελλαδα, είναι αναγκη να τρεχουμε στη Βουλγαρία; Άλλα άκουσα ότι η διαμονή εκεί είναι παααρα πολύ οικονομική...
τι λες γι' αυτο; αξίζει; ξερεις κανα καλό μέρος για διαμονή;

Καλο σ/κ!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Να πας.Ειναι ωραια.Κατα αρχην ολα τα δικα μας χιονοδρομικα μπροστα στο Μπανσκο μοιαζουν με παιδικες χαρες που τις εχουν μαντρωσει και τις εχουν ονομασει χιονοδρομικα.Εκεινο ειναι πραγματικο χιονοδρομικο και μακραν το καλυτερο απ οσα εχω παει.Και στην Ελλαδα εχω παει σχεδον σε ολα.Ειναι πολυ μεγαλο και με ανεσεις.Ειδικα αν κανεις σκι ειναι απολαυση.Βαριεσαι να κανεις διαδρομες μεσα απο τις πλαγιες,καταφυτες με πευκα αλλα και στις πιο ψηλες που ειναι γυμνες απο βλαστηση.
Αυτα για το χιονοδρομικο.Το χωριο τωρα ειναι ωραιο.Ειδικα αν το πετυχεις χιονισμενο.Η διαμονη οντως ειναι πιο φθηνη απο εδω.Οσο πανε ομως οι τιμες ανεβαινουν κι εκει.Αυτο που με εκνευρισε ομως παρα πολυ ηταν η συμπεριφορα των Βουλγαρων.Σε βλεπουν μονο ως πορτοφολι.Με το που θα ανοιξουν το στομα τους ειναι για να σου παρουν λεφτα και τιποτα αλλο.Καλημερα σου λενε και εννουν οτι θελουμε λεφτα.Σχεδον συμπεριφορα γυφτου στα φαναρια.Μου χαν σπασει τα νευρα.Αφου ειπα οτι την επομενη φορα που θα παω θα εχω μαζι μου φαι ωστε να μην τους αφησω ουτε ενα ευρω κι ας μου κοστιζε παραπανω το φαγητο απο Ελλαδα.Το φαγητο εκει ειναι πολυ πιο φθηνο.Με 10 ευρω τρως πολυ καλα.
Αλλα δεν μου χε φανει και πολυ νοστιμο.Καμια σχεση με τις ελληνικες ταβερνες.Αν και προσπαθουν να τις μιμηθουν με προφανη σκοπο.(αυτο που σου πα οτι γινονται βδελλες για λεφτα).
Οσο για τον κοσμο εχει παντου ελληνες.Πιο ευκολα ακους ελληνικα παρα βουλγαρικα και δεν υπερβαλλω γι αυτο.Εχει και Αγγλους αρκετους που ερχονται για σκι επειδη ειναι χιονοδρομικο επιπεδου Αλπεων με χαμηλοτερες τιμες ομως.

Παντως το βουνο αξιζει πολλα.Οι ανθρωποι με εκνευρισαν.

Χριστίνα (lbt) είπε...

τι να κάνουν κι αυτοί μες στη μαύρη φτώχεια που είχαν τόσα χρόνια, είδαν ασπρες μέρες τώρα με το ευρώ...
Στο σκι είμαι ποοοοολύ αρχάρια άλλα αφού το περιέγραψες έτσι, σκέφτομαι να πάω έστω για να το δω.