Δευτέρα 23 Μαρτίου 2009

Κυρησσω την εναρξη της Ανοιξης

Χαχαχα.Τερμα ο χειμωνουλης απο την ερχομενη εβδομαδα.Η τελευταια εβδομαδα.



Ναι μπαινει η Ανοιξη στα ξαφνικα!Aντε να χαρουν μερικοι μερικοι...


Βλεπετε ομως και τη μπλε γραμμη στις αρχες Απριλιου που παιρνει παλι την κατηφορα?Υπαρχει κι αυτο το ενδεχομενο.Θα το δουμε τις ερχομενες μερες.Προς το παρον μετα την αλλαγη της ωρας την Κυριακη που μας ερχεται θα παρουμε μια δυνατη γευση ανοιξης.Αν ειναι προσωρινη θα το σχολιασουμε τις επομενες μερες.

3 σχόλια:

Χριστίνα (lbt) είπε...

γεια!! να πω τώρα τη μαυρη αλήθεια, με κούρασε αυτός ο χειμώνας...και, ναι, αντε να ρθει η άνοιξη, να ζεστάνει λιγο. Δεν μπορώ άλλα κρύα. εγώ που ήμουν ανθεκτική στο κρύο, φέτος έγινα πολύ κρυουλιάρα!
Αύριο πάω διήμερο στα λουτρά Πόζαρ με τον καλό μου. Ξεκούραση κι άγιος ο Θεός! Είχα ξαναπάει με παρεα πριν 5 χρόνια και είχαμε περάσει σουπερ, άσε που κάναμε μπάνιο στην εξωτερικη πισίνα με βαθμούς μείον!!!!
Εσύ τι θα κάνεις την αργία αυτή; (ελπίζω μόνο να μην εφημερεύεις..)

Ανώνυμος είπε...

Εγω πως δεν εχω παει στο Ποζαρ ακομα απορω.Πως μου ξεφυγε αυτος ο προορισμος που δεν εχω αφησει βουνο και κορφουλα απατητη.χαχαχα.Καλα να περασετε και περιμενω φωτογραφιες και εντυπωσεις.Εχω ακουσει καλα σχολια για το μερος.Ολοι λενε οτι αξιζει να κανεις μπανιο με παγωνια και χιονισμενο το γυρω τοπιο.

Εμενα παλι δεν με κουρασε ο χειμωνας.Τι να πω.Ψεμματα?Εχω το γονιδιο του χειμωνα μεσα μου.Εχουν ομως αρχισει και μου ρχονται καλοκαιρινες εικονες.Καθε χρονο παντως μπαινω στο πνευμα του καλοκαιριου κατα το Μαιο.Μεχρι τοτε δεν μπορω να το χωνεψω οτι τελειωσε ο χειμωνας.Καπου εκει στο Μαιο το παιρνω αποφαση οριστικα και ξεχυνομαι στα καλοκαρινα.Ωσπου να φτασει πλεον Οκτωβριος.

Διημερακι δηλαδη ε?Εγω δουλευω και αυριο Τριτη αλλα Τεταρτη ευτυχως δεν εφημερευω.Δεν εχω σκεφτει τι θα κανω.Ε καμια τοπικη βολτα.Το πολυ πολυ καμια Χαλκιδικη.Παντως θα βρεχει την Τεταρτη.

Χριστίνα (lbt) είπε...

Να πας στο Πόζαρ, είναι όμορφα όσο θυμαμαι. Θα βγαλω φωτογραφίες σίγουρα! Τότε δεν είχα παρει μαζι μου φωτογραφική.
Καλά να περάσεις και σύ όπου κι αν πας!!!
(κι απ'όσο βλέπω τις πας τις εκδρομούλες σου τελευταια! ;))