Τρίτη 30 Ιουνίου 2009

Παει κι αυτος ο μηνας.600 και σημερα...μεχρι της απελευθερωσεως

Ειχα ρεπο σημερα.Ειπα να παω για κανενα μπανιο στη Χαλκιδικη αλλα με τον καιρο αυτο που να πας!!Τον κατακλυσμο εκανε παλι σε μερικες περιοχες.Να κανεις μπανιο με τα συννεφα να κρεμονται απειλητικα πανω σου!Δεν μπορω να το ευχαριστηθω.Ετσι εμεινα σπιτι.Ζαλιστηκα απο το ιντερνετ τοσες ωρες.Λεω να παω για κανενα τρεξιματακι τωρα.
Δυο σκεψεις με απασχολουν.Αυριο δουλευω και νιωθω κουρασμενος.Υπαρχει και ενδεχομενο να εφημερευω και να μην το ξερω αφου το προγραμμα Ιουλιου βγηκε σημερα που εγω δεν το ειδα.Αρα να μην τρεξω αν εφημερευω.
Απο την αλλη εχει τοση δροσια που ενα τρεξιματακι θα ηταν απολαυστικο.Καθε χρονο σταματω το γυμναστηριο και το τρεξιμο αρχες Ιουνιου γιατι δεν αντεχω την πολλη ζεστη.Φετος που ο Ιουνιος ειναι σ αυτα τα χαλια που ειναι θα μπορουσα να συνεχισω αλλα εγω δεν....Αρα τεμπελιαζω συνεχως.

Μετα συνεβη και το αλλο.Ενας ειδικευομενος επαθε γαστρορραγια σημερα και στεναχωρεθηκα.Γιατι του χα πουλησει μια εφημερια μου τον Ιουνιο.Και ειχε παρει κι αλλες 3 απο αλλους δυο.Εβαλε να κανει 11 εφημεριες το μηνα για να μαζεψει λεφτα.

Αισθανθηκα τυψεις γιατι κλαταρε και σ αυτο ισως να συνεβαλα κι εγω.Βεβαια αυτος την επαθε απο Mesulid αλλα και το στρες που ειχε ολες αυτες τις μερες δεν ειναι λιγο.

Ειναι ομως το καλοκαιρι ρε παιδι μου!!Μη χειροτερα.Τα βηματα ειναι βαρια σαν να ειναι δεμενα τα ποδια οταν πας στη δουλεια.Τελος Τελεια και παυλα.Γυναικα επρεπε να ημουν...Θα εβρισκα ενα πλουσιο γαμπρο,ας μην τον αγαπουσα,θα καθομουν να με ....θα υποκρινομουν οργασμο και θα χα λυσει ολες μου τις σκεψεις και τα προβληματα.χαχαχα

Δεν υπάρχουν σχόλια: