Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2009

Αιμορραγικη περικαρδιτιδα.Αλλη μια επιτυχια μου

Αλλη μια επιτυχια μου σημειωθηκε κατα τη χτεσινη μου εφημερια.Χαρηκα παρα πολυ.

Αφησα την Παρασκευη ενα ασθενη μου με εμφραγμα σε κατασταση σχετικα σταθερη.Με λιγη δυσπνοια και με ηπια νεφρικη ανεπαρκεια τον αφησα.Και γυριζω χτες και τον βρισκω ανουρικο ( να μην κατουραει ουτε σταγονα,να εχει εκτοξευσει την κρεατινινη στο 5),τα ηπατικα ενζυμα περιπου στο 600,και σε μια κατασταση χαλια.Μου παραδιδει ο προηγουμενος εφημερευων.Ο ταδε πεθαινει μου λεει.Γιατι τη ρωταω?Εκανε καινουργιο εμφραγμα.Οχι μου λεει,επιδεινωσε ομως ηπαρ και νεφρα.Γιατι?Δεν ξερω.Ισως απο καποιο φαρμακο.

Την παρασκευη εγω του ειχα αλλαξει την αντιβιωση που επαιρνε γιατι η crp του (δεικτης φλεγμονης) ειχε αρχισει να ανεβαινει παλι.Και μολις μου το ειπε,σκεφτηκα "κριμα ρε γαμωτο.Τι ηθελα και την αλλαξα!".Πηγαινω μεσα και φυσικα με ουρια στο 200 δεν ηταν δυνατον να συνενοηθουμε με τον αρρωστο.Εκει που ειμαι, κανει μια βουτια η πιεση του στο 6.Και γρηγορα ξαναανεβαινει.Αυτο με εβαλε σε υποψιες.Τον ειδα στον υπερηχο και διαπιστωνω οτι εχει μαζεψει περικαρδιακο υγρο.Τοσο που πιεζε την καρδια απ εξω και δεν την αφηνε να παρει αιμα.Επιπωματισμος λεγεται αυτο.

Ειναι μια κατασταση που ειναι πληρως αντιστρεπτη.Με παρακεντηση και αφαιρεση του υγρου αυτου η καρδια ανακουφιζεται και λειτουργει και παλι κανονικα.Ετσι και καναμε.Απο τη στιγμη που αφαιρεθηκε αυτο το υγρο ο αρρωστος ξεκινησε να κατουραει σαν τρελος.Γεγονος που φανερωσε την αιτια της επιδεινωσης του.

Η χαρα μου ηταν μεγαλη.Κι αυτο διοτι απο την Παρασκευη εφημερευσαν αλλοι δυο ειδικευομενοι και δυο ειδικοι (τελειωμενοι ) καρδιολογοι.Κι ενω τον ειδαν,και μαλιστα ο ενας του κανε και υπερηχογραφημα κανεις τους δεν ειδε αυτο που ειδα εγω και απλα δεχτηκαν το γεγονος οτι πεθαινει.Παθητικα δεχτηκαν οτι επειδεινωνεται απο κατι αγνωστο.Ερχεται σημερα ο ενας και με ρωταει :Πεθανε ο ταδε?.Οχι του λεω.Αιμορραγικη περικαρδιτιδα ειχε που επιπωματιζε.Γουρλωσε τα ματια του.
Χαρηκα παρα πολυ μ αυτο το περιστατικο γιατι δεν δεχτηκα το γεγονος απλα ως ερχομενο και ουσιαστικα τον εσωσα γραφωντας στα παλια μου τα παπουτσια και τους μεγαλους και τους μικρους συναδελφους μου.
Αυτος και μια αλλη γιαγια με σηπτικο σοκ που την εσωσα με κορτιζονη ενω κανεις δεν ηξερε τι να κανει και μου χαν πει οτι το απογευμα πεθαινει και καντην οτι θες,ειναι απο τις μεγαλυτερες επιτυχιες μου.

Εχω κανει ομως και πατατες....

Δεν υπάρχουν σχόλια: