Τετάρτη 1 Ιουλίου 2009

Καλο μηνα και νεα αρχη




Καλο μηνα να εχουμε.Ο μηνας της καρδιας του καλοκαιριου.Ειμαστε πλεον μεσα στο καλοκαιρι.Πιο μεσα δεν γινεται.Μ αρεσει ο Ιουλιος γιατι κανει καυσωνες.Γιατι ο κοσμος ξεκιναει να φευγει για αδειες.Η ζωη μας γινεται πιο ευκολη.Οι δρομοι αδειζουν.Η βλακεια μειωνεται.
Το κακο ειναι οτι η δουλεια γινεται ανυποφορη.Το πρωι που ξεκινας για τη δουλεια λες και σου 'χουν δεμενα τα ποδια.Αλλα ποσο ακομα να γινει αυτο?Αυτο και το επομενο καλοκαιρι.Το 2011 καλως εχοντων των πραγματων θα διαβαζω για να περασω τις εξετασεις της ειδικοτητας.Το διαβασμα δεν με νοιαζει καθολου.Δεν το φοβαμαι ποτε.Ουτε με ενοιαξε ποτε.Μου ειναι πολυ ευκολο.Τα βυσματα με νευριαζουν.Αν στην κοινωνια μας ηταν ολα θεμα διαβασματος θα ημουν καπου πολυ ψηλα.Αρχοντας.Και μαλλον σωστα δεν ειναι.
Απο κει που δεν το περιμενα σημερα με εβαλαν να κανω μια εργασια.Σοβαρη θα την ελεγα.Συμμετεχουν διαφορα νοσοκομεια.Εμεις συνεισφερουμε με 50 ασθενεις που θα μας ερθουν απο δω και περα με εμφραγμα.Μου ανεθεσαν να τους μετραω το μεγεθος της καρδιας τους.Ευκολο μεν αλλα με το μηχανημα που εχουμε ειναι πανδυσκολο.Δε βλεπεις τιποτα.Μου φαινεται πως θα διαστρεβλωσουν τα δικα μας αποτελεσματα ολα τα υπολοιπα αποτελεσματα.

Αλλαξα τμημα σημερα.Ξεκινησα πλεον στη μοναδα εμφραγματων.Για 4 μηνες.Πανευκολη μου φανηκε η πρωτη μερα.Περασαν 9 μηνες στους υπερηχους.Να πω την αληθεια χαρηκα που εφυγα απο κει.Με ειχε βρει Κωτσο και εβγαζα πολλη δουλεια εκει και ανασα δεν μπορουσα να παρω.Ο ενας εφευγε ο αλλος ερχοταν.6 ωρες συνεχομενες αυτο το πραμα.Στο τελος δεν θυμομουν τι ειχα δει.Εφυγε το σκλαβακι.χαχα.χα..Καποιοι θα αναγκαστουν να δουλεψουν περισσοτερο.Ωρε γελια που θα ριξω.Και ο αντικαταστατης μου εκει δεν ειναι σαν εμενα να λεει παντα "ναι".

Με τι ασχολουμαστε ρε παιδι μου.Δυο χρονια εμειναν για να τελειωσω.Τι θα γινει μετα.Μεχρι τωρα βαζω μικρους στοχους.Δυο μηνες εδω,μετα στο αλλο τμημα,μετα στο επομενο.Μεχρι το τελος της ειδικοτητας.Απο κει και περα τι γινεται?Θα εχω φαει καμια 15αρια χρονια απο τοτε που τελειωσα το λυκειο για να μαθω να κανω τι?Και να ασχολουμαι με τι?Με την καρδια?Ε και?Ειναι σημαντικο αυτο για τοσα χρονια ενασχολησης.Θα μου πεις αλλος ασχολειται μια ζωη ολοκληρη για να μελεταει το πεπτικο συστημα της ταδε κατσαριδας που ενδημει στο Μεξικο.Ε τοσο βλακας ειναι κι αυτος.Σαν κι εμενα.Και τι θα ξερω.Πως αντιμετωπιζεται το εμφραγμα,οι αρρυθμιες,η καρδιακη ανεπαρκεια.Αυτα τα τρια.Ειναι πολλα;Τοσος κοπος για αυτα τα τρια?Μου φαινεται τοσο χαζο!!Μα τοσο χαζο.Κι αν ανοιξω ιατρειο θα αντιμετωπισω ποτε εμφραγμα?Οχι.Θα αντιμετωπισω ποτε αρρυθμιες?χμμμμ ετσι κι ετσι.Κυριως καρδιακη ανεπαρκεια.Εναμιση αντικειμενο δηλαδη.
Κι ηταν τοσος κοπος.Φροντιστηρια στο λυκειο,εξι χρονια πανεπιστημιο με 12 εξεταστικες που η καθε μια ηταν ολοκληρη υπερπαραγωγη,αγροτικο που ουτε θελω να το θυμαμαι στο πανεμορφο πλην ελεεινο και τρισαθλιο νησι της Μυτιληνης( που απο τοτε που φυγα και μετα παρακαλω να το παρουν οι Τουρκοι για να ξεβρωμισει η Ελλαδα),ειδικοτητα για 6 χρονια,τοσο αγχος,τοσο στρες,τοσο επειγον,τωρα πεθαινει,μετα πεθαινει,"τι σκατα εχει και ποναει","να τον αφησω να παει σπιτι η θα πεθανει στο δρομο",(ενας φιλος μου μετα απο καθε εφημερια διαβαζε τα κηδειοχαρτα στις κολωνες),τοσες ωρες αυπνιας.Γενικα θα ελεγα πολλη φασαρια για το τιποτα.

Σε νοσοκομειο δεν θελω να προσπαθησω να διοριστω.Οχι οτι ειναι ευκολο.Αλλα σε νοσοκομειο δεν θελω να ξαναμπω.Θελω να μπω μια και καλη.Για να πεθανω στα 90 μου.(βαλε λιγο ακομα μπαρμπα).Μη σωσω και περασω ουτε απ εξω.Βεβαια αυτο που σκεφτομαι ειναι οτι αν μπω διορισμενος θα χω τα αντιστοιχα σκλαβακια ειδικευομενους που θα τρεχουν για ολα και εγω ολη μερα θα ξυνομαι.Δεν θελω ομως.
Καλα για μιζες κτλ πολυ δυσκολο το βλεπω.Τοσο καιρο δεν εχω παρει τιποτα απο τους φαρμακευτικους αντιπροσωπους εκτος απο τα διαφημιστικα στυλο τους και τα διαφημιστικα εντυπα τους.Τοσο τσακαλι!Μα και τοσο χαιβανι ταυτοχρονα.Ενω αλλοι εχουν παρει και τα ταξιδακια τους και τα συνεδριακια τους.Ναι τελικα ειμαι πολυ εξυπνος και πολυ κοινωνικος.Ξεχειλιζω.


Σοφοι τη Γη ρωτησανε:"τι εχεις και ραγιζεις;Μη σε βαραινουν τα βουνα και ολα μας τα γκρεμιζεις;"
-"Δεν με βαραινουν τα βουνα κι αλλα τοσα να ναι.Κλαιω γιατι στην πλατη μου κοροιδα περπατανε."

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

αγαπητε ΟΝΕΙΡΑ...οι εποχες αλλαζουν για να μην πω ΑΛΛΑΞΑΝ ηδη!!! οταν με το καλο θα εισαι εσυ επιμελητης...θα δουλευεις πιο πολυ απο τους ρεμπεσκεδες (πια και πλεον) ειδικευομενους σου...Μην συγκρινεις τους τωρα επιμελητες με τους νεους...οι νεοι τρεχουν και τους λυπομαστε γιατι και μεσα κοιμουνται τα βραδυα και εχουν την ευθυνη του ειδικου και την πιεση του διευθυντη και την αδιαφορια των ειδικευομενων οι οποιοι πλεον δεν επαφιωνται στο φιλοτιμο και στη μουγκα...ΜΙΛΑΝΕ και μαλιστα με απαξιωση και οργη για το συστημα και αυτους που το εκροσωπουν

αμαν και ποτε είπε...

Σαν να χεις δικιο.Αρα ουτε το νοσοκομειο ειναι λυση αν δεν θα βρω μια θεση να αραξω.Αρα που βρισκεται το λιμανακι μου?χαχαχα

Ανώνυμος είπε...

λοιπον θα πας να αραξεις σε ενα μερος που να μην εχει πολυ κοντα Νοσοκομειο οποτε να σε εχουν αναγκη...θα ξεπριζεις τους πρησμενους...και θα ρυθμιζεις τους αρρυθμιστους...θα βρεις μια καλη κοπελλα ...θα κανεις 3 παιδια...και θα ζησεις ηρεμα μακρυα απο το θανατο και τις εκφρασεις του...