Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2009

Ποιος Ρουβας και ποια Ελλαδα!!



Ιδου!Εγω ψηφιζω Τουρκια παντως! :)


Η Υποψηφια Eurovisionιστρια της Τουρκιας φετος.Αντε να πλησιαζουν οι μηνες.
Δεκεμβριος=Χριστουγεννα
Ιανουαριος=Βασιλοπιτα,χιονια
Φεβρουαριος-Μαρτιος=Καρναβαλια
Απριλιος=Πασχα
Μαιος=EUROVISION
Ιουνιος=Λαμπερος ηλιος,πρωτα μπανια
Ιουλιος=Πρωτες διακοπες,καυσωνες
Αυγουστος=Αρχιζω κι εχω νευρα απο τις πολλες αδειες των αλλων
Σεπτεμβριος=Σχολεια,Δροσια
Οκτωβριος=Εκδρομουλες σε κοκκινα βουνα
Νοεμβριος=αναμονη για τα Χριστουγεννα

3 σχόλια:

marina είπε...

Θεά!!!! Τι ωραίο σώμα!!! Την ερωτεύτηκα!! Θα την ήθελα με λίγο πιο σκούρα μαλλιά για να τονίζουν το πρόσωπο της και το ανατολίτικο στιλ! Θεϊκό κούνημα οπισθίων, τέλειοι κοιλιακοί, το τραγούδι όμως είναι για τον π****ο (σόρρυ για την έκφραση που δεν μ’ αρέσει και εμένα να την χρησιμοποιώ αλλά πως αλλιώς να το περιγράψω)!!

Ανώνυμος είπε...

Η Μπιγιονσε της Τουρκιας.Το τραγουδι ειναι πιασαρικο.Οτι πρεπει για EUROVISION.Tην εδειξα στον πατερα μου και λεει:Εγω νομιζα οτι οι Τουρκαλες ηταν σεμνες και χαμηλοβλεπουσες...!!!

Ξεχαστε αυτα που ξερατε για τις παλιες τουρκαλες.Αλλαξαν τα πραγματα...χαχαα

marina είπε...

Χα!! Κορυφαία ατάκα! «σεμνές και χαμηλοβλεπούσες»!!! Καλά έχω πέσει κάτω από τα γέλια!!! Χα!! Σεμνά και ταπεινά είπε και ο Καραμανλής και μας μπιμπ!!!!!! Εγώ πάντως την διακρίνω την σεμνότητα της…εκεί κάπου ανάμεσα στην υπέροχο στήθος της, την τέλεια κοιλιά της, τα φοβερά της οπίσθια… Ο αδελφός μου καμιά φορά με φωνάζει λεσβία έτσι όπως θαυμάζω τις ωραίες γυναίκες, αλλά χέστηκα… αυτή μου αρέσει πολύ…

ΥΣ: Γράφεις: «το τραγούδι είναι πιασάρικο»
Και όχι μόνο θα πρόσθετα εγώ