Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2009

Θλιβερη πρωτια για τη Θεσσαλονικη

Mεσες μηνιαιες αποθεσεις στερεων υλικων (μικροσωματιδιων)στον κοσμο ανα μηνα σε tons/km2

Θεσσαλονικη 48
Λονδινο 41
Νεα Υορκη 40
Μπερμινγχαμ 36
Σικαγο 35
Ντιτροιτ 34
Πραγα 31
Τοροντο 21
Βουδαπεστη 20
Λος Αντζελες 15

Ειδικα για την πολη της θεσσαλονικης η αναλυση εδειξε περιεκτικοτητα αιθαλης,σκονης αμιαντου,και μολυβδου.Παροτι η ατμοσφαιρα ειναι επιβαρυμενη και στην πολη της Αθηνας σε SO2 το προβλημα ειναι μεγαλυτερο στην Θεσσαλονικη εξαιτιας των μεγαλων παραγωγικων μοναδων στην Μακεδονια.
Η επιδραση στον ανθρωπο μπορει να επιφερει μια απλη αλλεργια μεχρι και σοβαρη καρκινογεννεση σε συνδυασμο με το διοξειδιο του θειου που δυστυχως υπαρχει σε πολυ μεγαλα επιπεδα κυριως κατα τους καλοκαιρινους μηνες.Ανησυχια προκαλει η μεγαλη περιεκτικοτητα του αερα σε μικροσωματιδια διαμετρου<10μμ που εχουν την ικανοτητα να αιωρουνται στην ατμοσφαιρα για πολυ μεγαλα χρονικα διαστηματα.
Ολες οι μεγαλες πολεις ανα τον κοσμο μειωσαν δραστικα τον αριθμο μικροσωματιδιων ΔΥΣΤYΧΩΣ η θεσσαλονικη για ακομη μια χρονια αναδειχτηκε πρωταθλητρια.

Πηγη:ΑΠΘ


Συνεχιστε με την ιδια λογικη να αναδεικνυετε αρχοντες κι ολοι θα χουμε εναν ωραιοτατο καρκινο να κουβαλαμε απο νοσοκομειο σε νοσοκομειο.

8 σχόλια:

Χριστίνα (lbt) είπε...

σε λίγο θα βγαζουν τα τοπικά κανάλια δελτίο αιωρούμενων μικροσωματιδίων...
αυτή την είδηση τη βγάζει επανειλλημενα ένας κρατικός σταθμός της πόλης (958)άλλα εμείς συνεχίζουμε να ψηφίζουμε τους ίδιους άρχοντες...τόσο μας κόβει!
πόσο δίκιο έχεις...

Ανώνυμος είπε...

Μα κανενας δεν το ξερει αυτο το γεγονος...

Χριστίνα (lbt) είπε...

τι λες παιδάκι μου;;; απλά κανείς δεν ενδιαφέρεται...κι ούτε βλεπω φως.. ίσως αν πάρουμε τα βουνά..ή να ξεκινήσουμε να φυσάμε όλοι μαζί!!!!! φφφφφφφφου!

marina είπε...

Εγώ πάντως ευχαριστιέμαι το τσιγαράκι μου! Έχουμε κληρονομικότητα στον καρκίνο στην οικογένεια μου! Δηλαδή η γιαγιά μου, τα δύο αδέλφια της και η μητέρα τους (δηλ η προγιαγιά μου) πέθαιναν από καρκίνο κάνοντας απόλυτα υγιεινή ζωή, χωρίς να καπνίζουν, ζούσαν σε μικρό νησί, έτρωγαν φρέσκα πράγματα κτλ αλλά πέθαναν όλοι από καρκίνο! Και έπεται συνέχεια καθώς έχουν μείνει ακόμα και άλλα αδέλφια, αλλά και η νεότερη γενιά!! Αυτός βέβαια δεν είναι λόγος για να καπνίζω, αλλά αφού είμαι σίγουρη ότι θα πεθάνω από καρκίνο (όχι λόγο της γιαγιάς μου αλλά επειδή το προαισθάνομαι) καπνίζω για να πάω ευχαριστημένη στον τάφο μου! Τι αισιοδοξία μεσημεριάτικα…:)

Ανώνυμος είπε...

Το να καπνιζεις δεν εχει το κακο οτι εχεια αυξημενες πιθανοτητες να παθεις καρκινο.Ειναι οτι απο ενα σημειο και μετα μειωνεται κατα πολυ η ποιοτητα ζωης σου.Βεβαια αμα το θες τοσο πολυ ποιος ειμαι εγω!
Και στην αδερφη μου τα χω πει αλλα εχει τοσο στραβο και αγυριστο κεφαλι που δεν καταλαβαινει.


Αλλα εχεις κι ενα δικιο γιατι οπως καποιος μεγαλος ειπε και συμφωνω απολυτα γιατι τα βλεπω καθε μερα :
"Δεν τιθεται πλεον ζητημα να παραμεινεις υγιης,το ζητημα ειναι να βρεις μια ασθενεια που να σ αρεσει.."

marina είπε...

Πολύ φιλοσοφημένο αυτό που είπε ο μεγάλος! Θα το λέω και εγώ! Θα επιλέξω μια ασθένεια που να μου αρέσει και να ταιριάζει στον τρόπο ζωής μου… Πολύ lifestyle μου ακούγεται…λοιπόν επιλέγω την ασθένεια που χρειάζεται να μου κάνουν μασάζ κάθε μέρα! Κατά προτίμηση θα ήθελα να μου κάνει μασάζ ο Nikolas Cage, αλλά μην τα θέλω και όλα! Καλό Σαββατοκύριακο! Ελπίζω να μην εφημερεύεις πάλι! Να υποθέσω ότι το 2010 δεν θα μας λες «αμάν και πότε» θα έχεις ανοίξει το δικό σου ιατρείο;

Ανώνυμος είπε...

Δεν εφημερευω.Βγηκα ομως απο εφημερια χτες το βραδυ.Σχετικα καλα ηταν.Δεν ειχαμε τρελες καταστασεις.Ειμαι λιγο κουρασμενος αλλα αν ειχα παρεα θα εφευγα αμεσως για το Καιμακι.
Το 2010 θα συνεχισω να λεω ΑΜΑΝ ΚΑΙ ΠΟΤΕ οπως επισης θα συνεχισω και το 2011.Απο κει περα θα βρω αλλο μοτο.

Ασθενεια για μασαζ?χμ...μου ρχονται πολλες στο μυαλο αλλα ειναι ασθενειες και δε θελω να τις αναφερω και να χαλασω το ωραιο ηλιολουστο πρωινο που δινει αισιοδοξια σημερα.Γιατι οπως ειπα εγω (κι οχι καποιος αλλος μεγαλος) :"Με εντυπωσιαζει πιο πολυ η σαρωτικη ορμη της ζωης απ οτι η παντοδυναμη ηρεμια του θανατου"

Αυτο ειναι δικο μου.

marina είπε...

Ω!!!! Και γιατρός και φιλόσοφος!!! Καλό Σαββατοκύριακο λοιπόν!!